Liity jäseneksi

Kuopion Roolipelaajien jäsenmaksu vuonna 2024 on 5€, emme kerää erillistä liittymismaksua. Löydät tietosuojaselosteemme lomakkeen alapuolelta.

Liittymällä ilmaiseksi KuRon jäseneksi saat 15% alennuksen Kuopion Fantasiapelien roolipelitarvikkeista eli esimerkiksi pelien sääntökirjoista ja nopista. Voit myös tehdä tilauksen Fantasiapelien sivuilla ja noutaa sen Kuopion liikkeestä. Alennus annetaan, kun maksat tilauksen kassalla. Sinun täytyy esittää KuRon jäsenkortti alennuksen saamiseksi. Kortteja jaetaan jäseneksi ilmoittautuneille joka kuun yleisessä pelipäivässä.

Jäsenillämme on myös alennetut osallistumismaksut KuRon ja Joensuun Mannun Vartijoiden järjestämiin ja tukemiin liveroolipeleihin.